| J e e p s a f a r i |

23 april 2019 - Alicante, Spanje

75012DB2-9594-44BB-8872-0A5613057364

30 Maart:

Om 08:30 uur zouden we de tour bus moeten hebben naar Benidorm. In Benidorm zouden we namelijk deze dag onze jeepsafari hebben. Hier hadden we met z'n allen echt al weken naar uitgekeken. Dit omdat we eindelijk weer is een keer een uitje met de hele Estudiantes Costa Blanca groep hadden en omdat we er natuurlijk allemaal super veel zin in hadden.

Eenmaal aangekomen in Benidorm kon het feestje gaan beginnen. Nadat de Jeeps waren ingedeeld gingen we rijden richting de bergen. Halverwege de berg stopten we om met z'n allen te gaan lunchen. Deze heerlijke lunch stond al voor ons klaar. Vanaf dat punt gingen we bergbeklimmen en dalen. Wat een mooi avontuur en uitzicht was dat! Je moest wel goed opletten waar je liep omdat je anders naar beneden kon schuiven. Erg stijl waren sommige stukken wel hoor. Na het dalen gingen we weer verder met de jeeps richting een soort natuurpark met verschillende watervallen. Les fonts de l'agar, zo heette het. Echt super mooi! De bikini's en zwembroeken werden aangetrokken en het was tijd voor een frisse duik in de watervallen. Veel waren er zo weer uit omdat het water erg koud was. Vervolgens gingen we daarna weer met de jeeps rijden door verschillende mooie stukken. Dit was echt super gaaf en is gewoon niet te omschrijven in woorden hoe gaaf en mooi dit was. Groepsfoto's werden nog gemaakt en toen was het weer tijd om naar het centrum van Benidorm te gaan. Helaas was het toen alweer afgelopen rond een uur of half 6. Omdat ze in Alicante geen frikandellen en kroketten kennen/hebben maar in Benidorm wel, hoef ik denk ik niet te vertellen wat we daarna zijn wezen doen. Soweeh wat had ik dat gemist en wat was dat lekker. Eindelijk weer een Nederlandse snack! Om 7 uur hadden we de bus weer terug en rond 8 uur was ik weer thuis.

Ik heb zo ontzettend genoten van deze dag! We zouden het allemaal ook zo weer over willen doen.

Verder heb ik weer een nieuw album toegevoegd van de jeepsafari. Vergeet zeker niet om deze te bekijken! Leuk dat je mijn verhaal hebt gelezen en tot snel! Hasta luego.

Liefs 💋 Muriël

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ingrid:
    23 april 2019
    Een mooie jeep ervaring om niet te vergeten. Ik weet nu wel wat jij wilt eten als je thuis komt morgen. 😜Groetjes mama